ЩО ТРАПИЛОСЯ

Як вибрати хорошу контору і не дати себе обдурити?

Кожен постраждалий, з яким трапився нещасний випадок не з його вини, має право вимагати компенсацію або відшкодування збитків. Таке право мають також близькі постраждалого, який загинув унаслідок нещасного випадку. Вибір відшкодувальної контори відбувається часто у складний момент життя, наприклад, під час трауру, підготовки до похоронної церемонії, і рішення приймається за наполяганням представника такої фірми. На що потрібно звернути увагу при першій розмові з представником? Що має бути в договорі? Які хитрощі використовують продавці? Як дізнатися, чи контора чесна і, перш за все, коли повинні виникнути сумніви? Як вибрати відшкодувальну контору і не дати себе обдурити? Нижче ми розвіємо сумніви.  

Чи відшкодувальна контора та відшкодувальна компанія - це одне й те саме?

Перш за все, слід розрізняти дві речі – відшкодувальну контору та відшкодувальну компанію. На перший погляд може здатися, що різниця полягає лише в назві, проте інсує суттєва різниця в тому, як здійснюється процес відшкодування. Відшкодувальні компанії, як правило, займаються лише отриманням відшкодування від страховиків і не ведуть кримінальні справи в іншому обсязі, крім отримання відшкодування. Відшкодувальна контора веде від імені клієнтів цивільні та кримінальні справи на кожному етапі, аж до самого кінця, завдяки чому є можливість отримати більшу суму компенсації. Кожному постраждалому призначається конкретний адвокат, якого він знає по імені та прізвищу, і якому він надає відповідну довіреність для представництва у справі. Відсутність призначеного представника може свідчити про те, що відшкодувальна компанія не має належного юридичного штату і буде прагнути швидко врегулювати справу зі страховиком. Тому, якщо в договорі з фірмою не вказано прізвище представника, довіреної особи, має загорітися перше червоне світло. Це може означати, що юристи в ній не працюють, тобто представництво конторою клієнта в суді не буде можливим.

Як має виглядати вимога відшкодування з відшкодувальною конторою?

Відшкодування може бути отримане двома способами - шляхом укладення угоди зі страховиком або шляхом судового провадження. Укладення угоди зазвичай означає отримання нижчої суми, ніж можлива при зверненні до суду. Тому, якщо відразу після підписання договору компанія вмовляє підписати угоду зі страховиком, не аргументуючи це інакше, ніж часом, необхідним для отримання відшкодування в суді, то має ще раз загорітися червоне світло. Слід зазначити, що, як правило, час, необхідний для судового провадження, становить приблизно два роки. Важливо відзначити, що укладення угоди зі страховиком закриває можливість отримати будь-якц допомоги в майбутньому, такі як, наприклад, пенсія по інвалідності. Хороша відшкодувальна контора, основна мета якої - допомогти клієнтам отримати відшкодування, працює так:

  1. Спочатку проводиться безкоштовний аналіз справи про відшкодування і оцінюється сума відшкодування, належна постраждалим і їхнім близьким.
  2. Контора представляє договір про співпрацю на чітких і справедливих умовах, без прихованих витрат і неясних записів. Необхідним є підписання договору з конторою і надання їй відповідних повноважень.
  3. Спеціалісти відшкодувальної контори аналізують документацію, що міститься в матеріалах справи.
  4. Відшкодувальна контора допомагає зібрати необхідну документацію і погодити Страхову компанію.
  5. Контора починає вести перемовини зі страховиком. Ефективне відшкодування полягає в перемовинах про суму компенсації за ДТП, нещасний випадок на роботі або нещасний випадок у сільському господарстві, а не в умовлянні клієнта швидко врегулювати справу!
  6. Якщо перемовини не задовольняють клієнта, справа направляється до суду від імені Клієнта. Хороша відшкодувальна контора представляє клієнта в суді на кожному етапі провадження. У судовому порядку є можливість отримати відшкодування в набагато більшій сумі, ніж та, яку пропонує страховик.
  7. За цим йде отримання справедливого відшкодування і внесення грошей прямо на рахунок клієнта.

Саме так працює Польська контора допомоги постраждалим. Наша місія - допомога клієнтам у отриманні відшкодування. Знання та досвід, якими ми володіємо, дозволяють нам ефективно отримувати виплати для наших клієнтів, а персонал, досвідчений у справах із відшкодування, гарантує прозорість всього процесу. Наша відшкодувальна контора працює ефективно та професійно.

Щоб вибрати найкращу відшкодувальну контору, зверніть увагу на те, на чий рахунок відбувається виплата відшкодування!

Дуже важливо, куди підуть відвойовані гроші - або відразу на рахунок постраждалого, або спочатку на рахунок відшкодувальної компанії. Чесна контора повинна запропонувати одне з двох рішень: виплата страховиком грошей відразу на рахунок клієнта, а клієнт платить конторі належну комісію за допомогу в отриманні відшкодування, або виплата страховиком на рахунок клієнта основної суми, а на рахунок контори – комісії. Клієнт повинен розглядати тільки ці два рішення. Якщо компанія включає в свій договір запис про те, що виплата від страховика відбувається спочатку на рахунок відшкодувальної компанії, це створює потенційну загрозу затримки виведення грошей на рахунок клієнта або навіть проблеми з їх отриманням. Крім того, має викликати занепокоєння запис про строк, у який компанія виплатить відшкодування на рахунок клієнта.

Деякі контори використовують правило: виплата відбувається на 10 число місяця, наступного за місяцем виплати страховиком відшкодування. Гроші повинні потрапляти на рахунок клієнта негайно, і для таких записів немає жодних підстав. Таким чином, запис у договорі про те, що виплата страховиком грошей відбувається на рахунок відшкодувальної компанії, яка потім виплачує їх клієнту, і затримка в їх виплаті або інші заборонені пункти в договорах повинні запалити ще одне червоне світло.

Вартість послуг контори - коли це повинно непокоїти?

Ще один важливий момент - комісія, яка не повинна бути ні явно високою, ні значно нижчою, ніж ставки, які діють на ринку. Що стосується першого питання - немає жодних сумнівів, але чому занижена комісія повинна турбувати клієнта? Значне заниження ставки може свідчити про те, що у компанії немає бази, необхідної для ефективного отримання відшкодування в судовому порядку, через це вона не має витрат, і пропонує низьку комісію для залучення клієнта і, на наступному етапі, швидке врегулювання зі страховиком. Чесна контора повинна показати, якими інструментами вона володіє і який обсяг дій становить суму пропонованої комісії. 

Якщо компанія пропонує, наприклад, фінансування  витрат на лікування, витрат на похорон або авансові платежі, варто звернути увагу на те, чи не зменшиться сума отриманого відшкодування. Чесна контора буде боротися за відшкодування цих витрат страховиком паралельно з провадженням про відшкодування збитків, не занижуючи при цьому суму відшкодування клієнта. На це слід звернути увагу при читанні документа, яким є договір.

Які недобросовісні практики відшкодувальних контор?

Представники відшкодувальних контор використовують всілякі хитрощі для залучення клієнта. До найбільш контроверсійних належать, наприклад, інформування клієнта про те, що вони діють за протекцією прокурора або поліції. Таким чином, представники брешуть постраждалим, тому що такі дії є незаконними. Часто відшкодувальні компанії також працюють під прикриттям фондів, які пропонують психологічну підтримку в цей важкий момент. Візит у вашому помешканні також повинен насторожити. Якщо хтось без попередження з'являється в будинку постраждалого і представляє пропозицію, можна запідозрити, що він отримав адресні дані незаконним способом, оскільки персональні дані, як приклад, могли бути продані. Будь-які спроби залякати, або пропозиції швидко прийняти рішення, або наполегливі дзвінки та візити погано свідчать про компанію. Така поведінка дискваліфікує, жодна чесна контора не працює таким чином. Щоб вибрати ефективну та відповідальну відшкодувальну контору, найкраще опиратися на перевірені думки та рекомендації. Тому варто перевірити відгуки клієнтів - це повинен бути обов'язковий крок у пошуку надійної та ефективної компанії.

На що необхідно звернути увагу при виборі  відшкодувальної контори?

  • У договорі вказано ім'я адвоката, який є представником клієнта. Це свідчить про те, що контора має кадрову базу.
  • Виплата відшкодування здійснюється на рахунок клієнта.
  • Сума комісії не є ні явно заниженою, ні завищеною і відповідає ринковим стандартам.
  • Відшкодувальна контора представляє клієнтів на кожному етапі справи та заохочує їх вступати в судовий процес, а не закликає до швидкого врегулювання на набагато меншу суму, ніж можна отримати.
  • Немає прихованих витрат, умови договору чіткі, комісії і збори заздалегідь погоджені.
  • Відшкодувальна контора отримує клієнтів чесним шляхом. Представник не вмовляє клієнта, не лякає його, не натякає йому, що співпрацює з поліцією або прокуратурою, або що він отримав номер телефону від сусіда. Натомість він виявляє велику емпатію, розуміння та особисту культуру. Спосіб залучення клієнтів не викликає підозр.
  • Процес отримання відшкодування прозорий, контакт з конторою легкий, а договір написаний простою мовою.

Щоб зробити висновок про чесну відшкодувальну контору, мають виконуватися всі перераховані вище вимоги, і при її виборі не може бути й мови про компроміси. У кожної контори повинна бути одна мета - допомога постраждалим. Люди, які втратили близьких через нещасні випадки, повинні бути оточені особливою турботою і відчувати, що вони в надійних руках. Це можливо лише під опікою контори, яка має команду юристів, фінансову базу і, перш за все, досвід та репутацію.

Тепер ви знаєте, як вибрати ефективну відшкодувальну контору

UK01

ВИПАДКИ

Інші випадкові події